![](http://www.kaukaz.edu.pl/wp-content/uploads/2019/01/corporate-identity-design_1284-5021.jpg)
Większość z nas z pewnością miała styczność z gadżetami reklamowymi takimi jak firmowe długopisy, specjalne notesy, papier firmowy czy smycz.
To jednak tylko kilka przykładowych gadżetów, które obecnie są standardem dla bardzo wielu przedsiębiorstw.
![zanotujmnie.pl](http://www.kaukaz.edu.pl/gfx/0d3b629e842105c5eece582c3d46f073.png)
Inne gadżety takie jak specjalne kubki z nadrukiem, kalendarze czy torby materiałowe również mają duże znaczenie, gdyż pomagają utrwalać wizerunek naszej firmy w pamięci klientów.
Obecnie coraz więcej firm poligraficznych oferuje indywidualnie dopasowane gadżety reklamowe dla firm, zarówno tych małych jak i dużych korporacji.
Podczas wyboru odpowiedniego gadżetu reklamowego warto zadbać o to, aby było on jednoznacznie kojarzony nie tylko z naszą firmą, ale także branżą, w której pracujemy.
Bardzo popularnym gadżetem są breloczki do kluczy.
Jeśli przykładowo prowadzimy salon samochodowy to warto zadbać o to, aby nasze breloki nawiązywały do motoryzacji.
Innym pomysłem może być wykonanie gadżetu, który będzie wyglądał bardzo nietypowo i niepowtarzalnie.
W takim przypadku musimy jednak liczyć się z wyższym kosztem jego wykonania.